Thursday 16 July 2015

Krogci in srčki

Živjo,
Zunaj je vroče, ampak jaz sem polna energije za ustvarjanje, sploh zato ker me prijetno hladi klima. :) Danes ti bom pokazala dve čestitki, ki sta narejeni na enak način, ampak sta mi ravno zaradi podobnosti všeč. Žal pa se ne morem odločiti katera mi je ljubša. Obakrat sem barvni papir kombinirala z belo barvo in izdelava take čestitke je z pomočjo Big shota res preprosta. Sigurno bom še kdaj naredila podobno. :) Tokrat se ne prijavljam na noben izziv, ampak komaj čakam na naslednjega!
No dovolj je bilo pisanja, takole izgledata:





Katera je tebi boljša? Jaz se še vedno ne morem odločiti.

Šele zdaj, ko imam blog vidim koliko pravzaprav uporabljam izrezek 'čestitke' zato obljubim, da bo naslednja čestitka, ki jo bom objavila brez tega napisa. :)

Lepo se imej še naprej! 
Kajcyika

--------------------------------------------------------

Thanks for your attention and lovely comments. 

3 comments:

  1. Vsaka po svoje. Tudi jaz sem vedno znova presenečena, da ob enaki postavitvi, barve povsem spremenijo izgled voščilnice. Jaz obožujem krogce in z njimi se da marsikaj skombinirat. Pozdravček.

    ReplyDelete
  2. zanimiva postavitev, sploh prva s sidri mi je super-duper.

    ReplyDelete
  3. hvala za oba komentarja, tudi meni je zanimivo videti, različne barve ob isti postavitvi, zato bom sigurno še kdaj pokazala kakšno takole primerjavo :)

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥