Saturday 11 June 2016

Tri bleščeče smrečice - Three sparkly christmas trees [52 Christmas card throwdown June colors]

Živjo,
Pa je spet prišel čas učenja, tako da se vam samo na hitro javim s tole objavo za tedenski 52 Christmas card throwdown. :)
Hello there,
It's exam period again so I will be really quick with this 52 Christmas card throwdown post. :)

Poglej čestitko:
Look at the card:

Tokrat so na vrsti barve! :) Odločila sem se da celotno ozadje popestrim s srebrno barvo (v živo se res močno sveti), ostale pa dodam v manjših količinah. Na hitro sem ozadje poškropila s sivo barvo, prilepila hribček ter smreke in bleščeča čestitka je bila gotova.
It's time for colors! :) I decided to paint all the background silver (it's really sparkly in real life) and add others in smaller portions. I quickly flicked some grey drops on there, glued the hill and trees and the sparkling card was finnished.

Upam, da se nam pridružiš tudi ti! :)
I hope you will join us! :)

Hvala, da me spremljaš!

Thanks for visiting my blog!

Kajcyika
--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

4 comments:

  1. Kako super bleščeč efekt. Zelo mi je všeč. In hvala za prelepo zahvalnico. Lepo si me presenetila.

    ReplyDelete
  2. I love this so much - those skeleton trees are awesome! - Jacqueline xx

    ReplyDelete
  3. C'est si charmant Kaja, moderne et chic, biz

    ReplyDelete
  4. Bleščeče in praznično. Všeč mi je izbor barv.
    In te smrečice. Fantastično! :)

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥