Tuesday 28 February 2017

Čokolada in prašiček - Chocolate and piggy

Živjo,
Danes imam zate nekaj zelo sladkega. Sama sicer nisem ljubitelj čokolade ampak tale Gerda steiner design digi pa me je prevzel. :D
Hello there,
Today I have something really sweet for you. I am not a big fan of chocolate but this Gerda steiner design digi is soooo cute. :D

Poglej:
Look:
Naredila sem preprosto čestitko na kateri je glavni element prikupen prašiček, ki je čokolado. Moram priznati, da me spominja na mojega nečaka (star je 1 leto), ki je vedno tako umazan okoli ust, ko je sladkarije. :D
I made a simple card which has this cute piggy as the main element. I have to admit that it reminds me of my nephew (who is 1) that is always so dirty while eating sweets. :D

Še izzivi:
Challenges:
GSD monthly challenge
Simon says stamp: ANYTHING GOES

Hvala, da me spremljaš!
Thanks for visiting my blog!

Kajcyika
--------------------------------------------------------
Supplies:
  • Inks: Versafine - Onyx black
  • Stamps: GSD - I love you more then chocolate piggy; Jillibean soup - Sweet treat
  • Dies: Najlepši par - Stiched rectangles
  • Markers: Spectrum noir alcohol markers – EB3, EB4, GG2m IG5, IG7, BG3, FS3, FS6, CR1
  • Paper: Rayher 300g - White; Neenah - desert storm; Vellum
  • Adhesive: Double sided foam tape; Double sided tape
  • Embellishments: /
  • Other: Scissors; Acrylic block; White gel pen

5 comments:

  1. Tale pujsek je res tako prisrčen in s temi čokoladnimi usti prav luškan motiv za sladke želje. Vedno občudujem kako umestiš tako male motive na voščilnico in jih z malo okraski narediš velike.

    ReplyDelete
  2. Krasna voščilnica :-)) Pujsek pa je zelo simpatičen.

    ReplyDelete
  3. Njami, jaz pa obožujem čokolado in tale mali pujsek očitno tudi, zelo simpatičen je.

    ReplyDelete
  4. Lumpast, iskriv in nagajiv izgleda tale tvoj pujsek, sploh, če si namesto njega predstavljam malega hlačmana, ki je upihnil prvo svečko ;-)
    Čokolado pa kar k meni - prosim, hvala; če ostane seveda! Majda

    ReplyDelete
  5. Iiiiiiiiii!!! Čudovita je!! :o) xx

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥